Reklamacje i zwroty
1. Jak dokonać reklamacji produktu?
Należy wypełnić formularz reklamacyjny, który zawiera wszystkie potrzebne informacje do sprawnego rozpatrzenia reklamacji
Formularz należy załączyć do paczki lub wysłać na adres [email protected]
W wypadku dostawy innego towaru niż zamawiany lub dostawy błędnej ilości, firma Casp System Sp. z o.o. podejmie zwrot reklamacyjny na swój koszt na wskazanym adresie w ciągu 1 do 3 dni roboczych.
W wypadku nieprawidłowego działanie produktu – produkt podlega pod gwarancję producenta, paczkę należy wysłać na swój koszt na adres: ul. Aleksandra Puszkina 2, 43-603 Jaworzno, niezwłocznie skierujemy Twoją sprawę do odpowiedniego serwisu Producenta
Uszkodzenie przesyłki - jeśli opakowanie lub zawartość mają widoczne uszkodzenia, prosimy o dołączenie protokołu szkody i zdjęć przygotowanych z kurierem spedytora — pozwoli to na rozpatrzenie zgłoszenia o uszkodzeniu towaru w wyniku niewłaściwego transportu paczki
Uwaga: Przed wysyłką reklamowanego towaru prosimy o jego odpowiednie zapakowanie, dostosowane do rodzaju i rozmiaru produktu. Casp System Sp. z o.o. nie będzie wstanie przeprowadzić reklamacji, jeśli towar zostanie uszkodzony mechanicznie z powodu niewłaściwego opakowania lub gdy uszkodzenia będą inne niż opisane w formularzu reklamacyjnym.
2. Jak dokonać zwrotu towaru?
Należy wypełnić formularz zwrotu towaru, który zawiera wszystkie potrzebne informacje do sprawnego przeprowadzenia zwrotu
Formularz należy załączyć do paczki lub wysłać na adres [email protected]
Paczkę należy wysłać na swój koszt na adres: ul. Aleksandra Puszkina 2, 43-603 Jaworzno
Uwaga: Przed wysyłką reklamowanego towaru prosimy o jego odpowiednie zapakowanie, dostosowane do rodzaju i rozmiaru produktu. Uszkodzony towar w wyniku transportu nie podlega zwrotowi.
Kiedy nie można dokonać zwrotu towaru?
- kiedy został przekroczony termin zwrotu, który upływa po 14 dniach od daty doręczenia towaru
- towar w sklepie ma ikonę „brak możliwości zwrotów”
- towar był używany, został uszkodzony, zabrudzony lub ich opakowanie jest zniszczone albo zabrudzone.
- zostały przerwane plomby na opakowaniu produktu, które są gwarancją nowego, nieużywanego produktu
- jest to towar dostępny wyłącznie na podstawie indywidualnej oferty sprzedawcy, przesłanej w odpowiedzi na zapytanie ofertowe przedsiębiorcy — nie został kupiony bezpośrednio przez koszyk na automatyka24.pl.

