Ładowanie
  • kontakt

Masz pytanie?

potrzebujesz porady technicznej?

Zadzwoń do nas!

+48 32 614 09 17 

+48 692 430 544

+48 608 642 108

+48 728 919 707

[email protected]

Napisz do nas!

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

  • zgłoś uwagę

By wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, chcemy by sklep był jak najbardziej funkcjonalny.

Prosimy o informacje, jeżeli zauważą Państwo błąd techniczny lub merytoryczny na naszej stronie.

Podziel się swoją opinią

Dziękujemy za wypełnienie formularza!

Reklamacje i zwroty

1. Jak dokonać reklamacji produktu?


Należy wypełnić formularz reklamacyjny, który zawiera wszystkie potrzebne informacje do sprawnego rozpatrzenia reklamacji

Formularz należy załączyć do paczki lub wysłać na adres [email protected]

W wypadku dostawy innego towaru niż zamawiany lub dostawy błędnej ilości, firma Casp System Sp. z o.o. podejmie zwrot reklamacyjny na swój koszt na wskazanym adresie w ciągu 1 do 3 dni roboczych.

W wypadku nieprawidłowego działanie produktu – produkt podlega pod gwarancję producenta, paczkę należy wysłać na swój koszt na adres: ul. Aleksandra Puszkina 2, 43-603 Jaworzno, niezwłocznie skierujemy Twoją sprawę do odpowiedniego serwisu Producenta

Uszkodzenie przesyłki - jeśli opakowanie lub zawartość mają widoczne uszkodzenia, prosimy o dołączenie protokołu szkody i zdjęć przygotowanych z kurierem spedytora — pozwoli to na rozpatrzenie zgłoszenia o uszkodzeniu towaru w wyniku niewłaściwego transportu paczki

Uwaga: Przed wysyłką reklamowanego towaru prosimy o jego odpowiednie zapakowanie, dostosowane do rodzaju i rozmiaru produktu. Casp System Sp. z o.o. nie będzie wstanie przeprowadzić reklamacji, jeśli towar zostanie uszkodzony mechanicznie z powodu niewłaściwego opakowania lub gdy uszkodzenia będą inne niż opisane w formularzu reklamacyjnym.


2. Jak dokonać zwrotu towaru?

Należy wypełnić formularz zwrotu towaru, który zawiera wszystkie potrzebne informacje do sprawnego przeprowadzenia zwrotu

Formularz należy załączyć do paczki lub wysłać na adres [email protected]

Paczkę należy wysłać na swój koszt na adres: ul. Aleksandra Puszkina 2, 43-603 Jaworzno

Uwaga: Przed wysyłką reklamowanego towaru prosimy o jego odpowiednie zapakowanie, dostosowane do rodzaju i rozmiaru produktu. Uszkodzony towar w wyniku transportu nie podlega zwrotowi.

Kiedy nie można dokonać zwrotu towaru?

  • kiedy został przekroczony termin zwrotu, który upływa po 14 dniach od daty doręczenia towaru
  • towar w sklepie ma ikonę „brak możliwości zwrotów”
  • towar był używany, został uszkodzony, zabrudzony lub ich opakowanie jest zniszczone albo zabrudzone.
  • zostały przerwane plomby na opakowaniu produktu, które są gwarancją nowego, nieużywanego produktu
  • jest to towar dostępny wyłącznie na podstawie indywidualnej oferty sprzedawcy, przesłanej w odpowiedzi na zapytanie ofertowe przedsiębiorcy — nie został kupiony bezpośrednio przez koszyk na automatyka24.pl.